Prosto delovno mesto: Skrbnik IKT sistemov

Številka: 03/01/12/2023-1

Nazaj

DUJPP

Objavljamo razpis za novo prosto delovno mesto »Skrbnik IKT sistemov«. Več informacij v nadaljevanju.

Na podlagi 25. člena Zakona o delovnih razmerjih (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US, 22/19 – ZPosS, 81/19, 203/20 – ZIUPOPDVE, 119/21 – ZČmIS-A, 202/21 – odl. US, 15/22 in 54/22 – ZUPŠ-1), 7. člena Zakona o urejanju trga dela (Uradni list RS, št. 80/10, 40/12 – ZUJF, 21/13, 63/13, 100/13, 32/14 – ZPDZC-1, 47/15 – ZZSDT, 55/17, 75/19, 11/20 – odl. US, 189/20 – ZFRO, 54/21, 172/21 – ZODPol-G, 54/22 in 59/22 – odl. US) in Pravilnika o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v Družbi za upravljanje javnega potniškega prometa, d.o.o. z dne 19. 6. 2023 Družba za upravljanje javnega potniškega prometa, d.o.o., objavlja prosto delovno mesto Skrbnik IKT sistemov.

Kandidati, ki se bodo prijavili na prosto delovno mesto, morajo izpolnjevati naslednje pogoje:

  • najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu višje stopnje, oziroma izobrazbo, ki ustreza ravni izobrazbe, pridobljene po študijskih programih višje stopnje, in je v skladu z zakonom, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena na 7. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij – izobrazba s področja računalništva, informatike ali druga primerljiva tehnična smer izobrazbe,
  • najmanj 5 let delovnih izkušenj,
  • računalniška pismenost.

Naloge, ki se opravljajo na tem delovnem področju:  

  • upravljanje in nadzor nad izvajanjem GJS-JPP,
  • zagotavljanje prodaje in validacije vozovnic,
  • skrb in nadzor nad opremo IJPP,
  • nadzor nad vozovničnim sistemom,
  • zagotavljanje sistema poravnav med prevozniki,
  • upravljanje analitike in zagotavljanje poslovnih informacij,
  • skrb nad analitičnim sistemom za upravljanje IJPP,
  • zagotavljanje kartične sheme,
  • upravljanje, vzdrževanje in podpora računalniške in programske opreme lokalno in v oblaku,
  • obdelava, analiza in interpretacija podatkov iz poslovanja,
  • pomoč pri postavitvi podatkovnega skladišča in sistema poročanja,
  • kreiranje in pomoč pri kreiranju poročil,
  • zagotavljanje spoštovanja licenčne zakonodaje,
  • zagotavljanje podpore uporabnikom ter iskanje IT rešitev za podporo poslovnim procesom,
  • pomoč pri uvajanju novih produktov,
  • sodelovanje z notranjimi in zunanjimi IT podpornimi službami ter partnerji na področju IT rešitev na različnih lokacijah,
  • priprava, konfiguracija in implementacija strojne in programske opreme, testiranje ter spremljanje delovanja,
  • zagotavljanje prodaje in validacije vozovnic, prevzem opreme IJPP (vozovnični sistem),
  • opravljanje drugih zahtevnih nalog po navodilih direktorja ali nadrejene osebe.

Želena dodatna znanja:

  • komunikacijske sposobnosti,
  • organizacijske sposobnosti.

Prijava mora vsebovati:

  • vlogo z življenjepisom,
  • izjavo o izpolnjevanju pogojev glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna vrsta študijskega programa in smer izobrazbe ter datum zaključka študija in naziv ustanove, na kateri je bila izobrazba pridobljena;
  • izjavo, da za namen tega postopka dovoljuje Družbi za upravljanje javnega potniškega prometa, d.o.o., pridobitev podatkov iz prejšnje točke iz uradne evidence,
  • opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj.

Strokovna usposobljenost kandidatov se bo presojala na podlagi priloženih izjav in dokazil, na podlagi razgovora s kandidati oziroma s pomočjo morebitnih drugih metod preverjanja strokovne usposobljenosti kandidatov.

Z izbranim kandidatom bo sklenjena pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas, s polnim delovnim časom.

Izbrani kandidat bo delo opravljal v poslovnih prostorih delodajalca v Ljubljani oziroma v drugih uradnih prostorih, kjer družba opravlja svoje naloge, po potrebi tudi na terenu.

Vse zainteresirane kandidate vabimo, da pošljejo prijavo z vsemi zahtevanimi prilogami v elektronski obliki na elektronski naslov: info@dujpp.si, zadeva VLOGA – SKRBNIK IKT SISTEMOV, in sicer v roku treh (3) delovnih dneh od dneva objave. Veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. Vsi kandidati bodo o oddani vlogi prejeli povratnico o prejemu. Če v roku 24 ur od poslane vloge le-te ne prejmejo, naj to sporočijo na tel. št. 040 371 546.

Kandidati bodo o izboru pisno obveščeni v 8 dneh po opravljeni izbiri.

V besedilu objave uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške. 

Direktor
Miran Sečki

Datoteke

Kontakt